#1. Zaczynajmy!

I się zaczęło! To już drugi dzień konkursu, więc pora na małą recenzję tego co zrobiłem.

 

 

Tak obecnie wygląda aplikacja.

 

 

Jak widać już zaszły małe zmiany względem tego co planowałem początkowo, tzn. w menu miało znajdować się wyjście z aplikacji, uznałem jednak, że nie będzie to potrzebne w końcu kto w dzisiejszych czasach w aplikacjach mobilnych w taki sposób zamyka jej działanie? Wydaje mi się, że własnie nikt, albo małe grono, dlatego będzie to wyglądało tak jak wygląda.

 

Screeny;

AbstractScreen- tutaj bez głębszych zastanowień można dojść do wniosku, że jest potrzebny jakiś screen abstrakcyjny, gdzie będą zaimplementowane metody  oraz zainicjalizowane obiekty,  które będą się powtarzać w klasach potomnych, dzięki czemu pozbywamy się nadmiarowości w kodzie 🙂 (ps. czytam ‘Czysty kod’ ). Nasz abstrakcyjny screen implementuje interfejs ‘screen’, który służy do

‘ Represents one of many application screens, such as a main menu, a settings menu, the game screen and so on.’

– tak więc pasuje idealnie do naszej aplikacji . Co zawiera abstrakcyjny screen? Uznałem, że chcę błękitne tło, na wszystkich/większości screenów, więc wrzuciłem, z ważniejszych rzeczy warto jeszcze zwrócić uwagę na viewport – czyli to jak nasza aplikacja będzie się zachowywała przy różnych rozdzielczościach. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje, ja uważam, że na ten moment, najlepszy będzie FitViewport, więc taki wybrałem. Dobra, wystarczy tego pisania, chętnych zapraszam do prześledzenia githuba, gdzie można zobaczyć obecny kod.

 

W ten weekend mam zjazd, więc w sobotę nie będzie raczej postu i jeżeli tak to dodam go w poniedziałek. We wtorek opiszę dokładnie działanie MenuScreena oraz standardowo postępów 🙂

 

Taki chaotyczny mi tej post wyszedł, ale… od czegoś trzeba zacząć. Do usłyszenia w poniedziałek!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *